Belediye Sitesi
  • Yazar : Admin
Haber Hakkında
Belediye hizmet binamızı yeniledik
Toplamda 30 bin ağaç diktik ilçemize. Biraz önce gösterdiğim direnajlı ile ilgili kapattığımız alanları toprakla çekerek köprüden girdiğiniz alanda sağlı sollu ağaçlandırma yaptık. Biliyorsunuz Kızılırmak baktığınız zaman diyoruz ya Bozkır ama, ağaçlandırma için bayağı zaman harcadık. Burayı biz sonradan yaptık cadde yoktu burada. Eski postanenin arkadan giriyordu caddeye. Meydanlar, parklar, alt yapı ile ilgili çalışmalarımız var. İçme suyunu Saraycık köyünden getiriyoruz.
Arkadaşlar 13 km ishale hattını komple yeniledik. Poletilen boruyla daha önce espas boru vardı. Su ile ilgili çalışmalarımız devam ediyor. İtfaiye binası yaptık yeni şehir dışına. Anaokulu yaptık. Pazar yeri yaptık. Kale park girişte solda. Bu şekilde son hali. Irmak kenarında iskele yaptık gezinti yerleri .Geçen sene 7 tane park yaptık 2 bin nüfusluyuz ama her mahallemizde parkımız var.
Yine her şekilde mahalleye göre büyük park yaptık. Yeşil alan noktasında hiçbir sıkıntımız yok ilçede. 3/1 i yeşil alan diyebilirim imar noktasında büyüttük daha doğrusu 600 bin metrekare kilit parke yaptık. Çünkü Doğalgaz geldi tamirat tadilat işi bunlar. Yaklaşık 550-600 bin metrekare kilit parke yaptık. Bu da ilçemizin toplamda yüzde 95 i yapılan yerler. Şu anda ilçede girebildiğiniz her caddesi sokağın tamamı yapıldı. Okul ve bahçelerini yaptık. Spor tesislerimiz var. Her okulda halı sahamız var. Futbol ve basketbol sahası da var. Kapalı da var. İş makineleri belediyemizin almış olduğu. Bu kum eleğimiz Kızılırmak kumu ile meşhurdur. 2016 yılında yeniledik eleği. Bölgenin ihtiyacını karşılıyoruz hatta Ankaradan gelen de çok. İller bankası aracılığı ile ilçemize 2 adet kazıcı, yükleyici ve 1 adet eskavatör, iş makinesi, çevre ve şehircilik bakanlığı tarafından hibe olarak 1 adet çöp toplama aracı ve 1 adet arazöz, belediyeler birliği tarafından hibe olarak bir adet kazıcı yükleyici iş makinesi temin edildi.
Özgürlük meydanı, yeni yapılan parklarla ilgili buda Medet Ekizceli parkımız mahalle içinde. Burası Kale park’ın yüksekten görünüşü, burası kapalı pazar yerimiz. Vatandaşa masa sandalye bedelsiz veriyoruz ve caddelerin sokakların yapımları var. Çevre Bakanlığından araç alındı. Futbol sahası tribünleri ile beraber yapıldı. Allah devlete zeval vermesin. Ben Kızılırmak için deseler hayal olsa inanmam yani hiç. Öğretmenevi bunu da biz yaptık. 5 yıldızlı otel gibi. İlçemize otelde yaptık. Kütüphane de yaptık. Ağaçlandırmayla 30 bin ağaç diktik, buralar hep ağaçlandırma sahalarımız. Bura Sungurlu caddesi burayı yeniledik.
Hamzalı barajı bitti şuan sulamaya başladık sadece bir iki toplulaştırma ile ilgili yol yapımı işi var onu da ihalesi yapıldı bu yıl başlanacak. Koyun Baba da çalışmalar devam ediyor şuan da Germece ye kadar geldiler bu kısım Satılar kısmı. Koyun Baba Barajı tamamlandığında ilçemiz 60 bin dönüm yer sulanacak. Dede köyden itibaren bu ova komple sulanacak. Koyun Babanın suladığı alanın büyük kısmı bizde bir kısmı Germece de. Başkan Bayar Soysal yaptığı hizmetleri, anlatmaya yorulmadı ama biz biraz mola istedik.